Asistent Manažera Provozu|Až 75 000 Kč| Služební Vozidlo

Ostrava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti v oblasti řízení provozu ve výrobní společnosti? Máte zkušenosti s implementací štíhlé výroby a domluvíte se anglicky? Máte potenciál v budoucnu převzít oddělení výroby a logistiky s 600 zaměstnanci?

Tak neváhejte a přihlaste na pozici „ASISTENT MANAŽERA PROVOZU“ do mezinárodní výrobní společnosti, která je jedničkou na trhu v oblasti svého podnikání

Vaši náplní práce bude:

  • podpora manažera provozu, který vede oddělení výroby a logistiky
  • podílení se na neustálém zlepšování, snižování nákladů
  • řízení a koučování týmů štíhlé výroby
  • reporting o stavu výroby, logistiky

POŽADAVKY:

  • min. bakalářské vzdělání
  • praxe v řízení provozu min. 3 roky ve výrobní společnosti
  • výborná znalost anglického jazyka
  • zkušenosti s plánováním výroby
  • zkušenost s implementací štíhlé výroby
  • 6-sigma green belt – velkou výhodou
  • manažerské dovednosti
  • ochota cestovat
  • výborné komunikační dovednosti

BENEFITY:

  • služební vozidlo
  • 5 týdnů dovolené
  • prémie vypláceny na měsíční bázi
  • další prémie vypláceny v souvislosti s počtem odpracovaných let
  • příspěvky na stravování (oběd za 20 Kč)
  • flexibilní pracovní doba

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Česká Lípa Česká Lípa
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Hodkovice nad Mohelkou Hodkovice nad Mohelkou
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

měsíční zkušenost