Číšníci a servírky

Děčín
do 34.000 Kč

[] Místo výkonu práce: Duchcovská č.p. 827/6
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2

Co tě čeká?

  • Přátelský kolektiv a příjemná klientela
  • Obsluha hostů dle etikety a gastronomických pravidel
  • Práce s pokladním systémem a kasírování hostů
  • Příprava a údržba pracoviště
  • Ranní zástup za barem – není nutností, ale možností
  • Všestranné sebevzdělávání v různých gastronomických oblastech, pestrá náplň práce

Co požadujeme?

  • Praxe nebo vyučení v oboru – schopnost poskytnout příjemný a profesionální servis zákazníkovi – rádi vše potřebné doučíme, základem je píle a vlastní iniciativa
  • Komunikační dovednosti, příjemné vystupování
  • Znalost cizího jazyka AJ/NJ ti bude výhodou – zahraniční klientela je u nás každý den
  • Zájem o gastronomii, ochota rozšiřovat své znalosti
  • Tempo, pracovní nasazení a odolnost vůči případným stresovým situacím

Zodpovědnost a kolegialitu v týmu, logické uvažování

  • Pečlivost a loajalita

Co nabízíme?

  • Práce na HPP, krátký – dlouhý týden, stabilní plat
  • Odměny na základě produktivity a přístupu

Firemní benefity v podobě vstupenek na různé kulturní, sportovní, gastronomické akce či slev u cestovních společností

  • Pracovní uniformu a obuv
  • Možnost přespání na personálním pokoji
  • Personální stravu a kávu za zvýhodněnou cenu, slevu 50% na fitness
  • Práci v příjemném kolektivu, zdravý přístup

Práci v moderním prostředí, zaučení na profesionální úrovni

  • Teambuildingy, školení, vzdělávací kurzy a výlety za vínem
  • Možnost kariérního růstu i v jiných projektech společnosti

Restaurace Arrigo vznikla v roce 2020, právě v pandemické době. I přesto díky své nabídce a stabilnímu zázemí zaštiťující společnosti, toto období přečkala a od chvíle rozvolnění se stále lépe rozvíjí a stává se tak čím dál více oblíbeným místem k setkávání zákazníků, ať už se jedná o speciální příležitosti, jako jsou oslavy různých životních jubileí či firemních večírků, nebo každodenní příležitosti jako příjemná snídaně, oběd s kolegy, káva a dezert s přáteli, rodinná večeře a jiné. Jsme za to velmi vděční a každým dnem pilujeme na tom, abychom si udrželi kvalitu a pestrost nabídky. Stejným způsobem nám záleží na tom, aby obsluha, která je vlastně médiem pro našeho zákazníka a veškerou naší píli přímo prezentuje u stolu, měla profesionální a příjemné vyjadřování a aby dokázala přednést naši nabídku v celé své kompletnosti. Aby dokázala vycítit správné naladění hostů a svým přístupem jim zařídila příjemný a jedinečný zážitek z návštěvy našeho podniku. Aby však mohla takto vystupovat, musí se zároveň cítit dobře ve svém týmu a ve své pozici. Máme proto snahu kompletně zaškolit a poradit v jakékoliv situaci a oblasti, nabízíme externí kurzy a v práci udržujeme dobrou atmosféru a přátelský přístup. Rádi tak mezi sebou uvítáme někoho, kdo s námi bude sdílet nadšení pro gastronomii, bude mít pozitivní nasazení pro svou práci a bude se chtít posouvat s námi.

Tak neváhej a pošli nám své CV, rádi tě potkáme!
Kontaktní osoba: Dominika Janáková, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (volat 08:00–15:00), e-mail:
e-mail přes odpovědní formulář

Sídlo firmy

ARMEX GLOBAL a.s.
Biskupský dvůr 2095/8
110 00 Praha

IČO: 27319237
Datová schránka: b66d99g

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

astronom kulturní zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT