- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
prodej nových vozů – místo výkonu práce ve Starém Městě, sjednáváni protiúčtů, sjednávání a uzavírání smluv o pojištění odpovědnosti za provoz automobilů a úvěrů na koupě auta, získávání informací o okolnostech zákazníků nezbytných pro určení vhodného druhu pojištění a podmínek, jednání se zákazníky s cílem určit druh a výši rizika, které má být pojištěno, přímý kontakt a komunikace se zákazníky, administrace obchodních případů, aktivní oslovování zákazníků a práce na pobočce, zpětný kontakt se stávajícími klienty a budování obchodních vazeb, zodpovědnost za obchodní případy od vyhledání zákazníka po předání vozu, zpracování cenových nabídek včetně nabídek na pojištění, úvěrů a doplňkové služby, provádění zkušebních jízd, příprava a prezentace vozů a značky na výstavách a veřejných akcích, profesionální vystupování, umění vyjednávat, o dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti, schopnost samostatné práce a rozhodování, ochota učit se novým věcem, uživatelská znalost PC (Word, Excel, Internet, el. pošta), ŘP „B“ (aktivní řidič), výhodou znalost automobilového průmyslu, výborná znalost AJ nebo NJ, zkušenost z oboru a reference předchozích zaměstnavatelů, zázemí stabilní společnosti s dlouhou tradicí, progresivní finanční ohodnocení – podíl z prodeje, zajímavá, dynamická a různorodá práce, služební automobil i pro soukromé účely, přátelský pracovní kolektiv, který je připraven pomoci nejen při zaučování, příspěvek na stravování, kulturní akce a sportovní aktivity v rámci firmy, práce vhodná i pro absolventy (možnost zaučení), kontakt též paní Štěrbová (tel. zobrazit tel. číslo ), osobní kontakt možný po tel. domluvě (12.00 – 14.00 hod.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.