- 34 000 – 36 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Kontaktní pracoviště Liberec
Hlavní náplň činnosti:
situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu
řešení.
přiznaných dávek a vedení ucelené spisové dokumentace žadatelů, včetně ověřování
a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení.
řešení situace žadatelů a příjemců dávek.
Kvalifikační a další požadavky:
bakalářské vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci a pedagogiku, sociální
pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální
činnost nebo vysokoškolské vzdělání zaměřené na sociální práci, sociální politiku,
sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst.
1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 14. února 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?