- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Místo výkonu práce: Mariánské Lázně (Hotel Sun). Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) – poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 7:00–19:00 h. Náplň práce: provoz recepce a reprezentace Hotelu Sun a jeho služeb, podávání informací o hotelu a o zajímavostech v okolí, vyřízení ubytování a odjezdu hosta, práce v hotelovém systému včetně rezervací, řešení stížností a požadavků hostů, zpracovávání podkladů z rezervačního úseku, zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta, předávání důležitých informací spolupracovníkům a vedoucím pracovníkům, úzká spolupráce s oddělením housekeepingu, řešení pohledávek, uzavírání faktur, finanční vyrovnání s hosty, odpovědnost za svěřené finanční prostředky, za správně uzavřenou finanční uzávěrku a odvod peněz po skončení své směny. Požadujeme: organizační schopnosti a dovednosti, smysl pro detail, dobrá počítačová gramotnost, velmi dobrá znalost AJ a NJ (další cizí jazyky budou velké plus), profesionální vystupování, komunikace, prozákaznický přístup, předchozí praxe na pozici „recepční hotelu“ vítána. Nabízíme: mzdové ohodnocení podle výsledků Vaší práce a Vašich zkušeností, zaškolení je samozřejmostí, další firemní vzdělávání, přáce v přátelském týmu profesionálů v krásném prostředí, benefity ve formě stravy, příspěvek na pracovní oblečení a v neposlední řadě péče o zaměstnance a utužování kolektivu. Kontakt pro zájemce: NUTNÝ prvotní e-mailový kontakt – následná osobní schůzka proběhne v Mariánských Lázních (dle předchozí domluvy s manažerem) !!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?