- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou mít největší přínos pro týmy našich firemních klientů. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně. Propojujeme potřeby společností s potřebami zaměstnanců.
Umíte si poradit s pracovní legislativou? Jste komunikativní a zároveň pečliví? Chcete být součástí týmu, kde personalista není jen administrátor? Pak jste na správné adrese! 📍
nábor nových kolegů (inzerce, CV, pohovory, spolupráce s agenturami)
kompletní personální agenda od nástupu po odchod zaměstnance
organizace vstupních prohlídek a školení
práce s daty v personálním systému
sledování novinek v pracovním právu
SŠ/VŠ vzdělání a praxi v personalistice
znalost pracovního práva a MS Office
pečlivost, diskrétnost, spolehlivost
komunikativnost, proaktivitu a příjemné vystupování
férové ohodnocení a flexibilní pracovní dobu
25 dní dovolené
příspěvky na dovolenou, sport, plavání i masáže
dotované stravování a kávu zdarma ☕
životní/důchodové pojištění
odměny za pracovní a životní jubilea
firemní akce a výhodné volání i pro rodinu
Chcete se dozvědět více? Tak neváhejte a zašlete nám ještě dnes Váš životopis. Brzy se ozveme. 😊

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.