Specialista kvality - zákaznický servis

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme posilu do oddělení kvality na výše uvedenou pozici.

náplní práce bude:

  • koordinace a poskytování informací z oblasti QA v rámci evropského regionu
  • komunikace v rámci regionu se zákazníky, dodavateli a obchodní týmy
  • plánování a organizace testování výrobků
  • správa a koordinace zákaznických dat ohledně specifikací výrobků
  • reporting a analýzy dat (testování, reklamace zákazníků atd.)
  • správa dokumentace ohledně reklamací zákazníků

POŽADAVKY:

  • plynulou znalost anglického jazyka podmínkou !! (denní ústní i písemná komunikace)
  • minimálně SŠ vzdělání ideálně technického směru, VŠ vzdělání výhodou
  • ochotu příležitostně vycestovat do zahraničí v rámci tréninku či koordinační činnosti
  • minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici v oblasti kvality/zákaznického servisu v mezinárodní společnosti, zájem o obor
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Powerpoint)
  • praktický přístup, racionální řešení problémů, analytické myšlení
  • pečlivost a orientaci na detail
  • samostatnost a zároveň týmového ducha
  • kvalitně odvedenou práci, rychlost a flexibilitu
  • velmi dobré organizační dovednosti
  • reprezentativní vystupování, odolnost vůči stresu
  • aktivní přístup k práci zaměřený na výsledky, chuť učit se novým věcem
  • velmi dobré komunikační schopnosti, kultivovaný ústní í písemný projev
  • poctivost, loajalitu, spolehlivost a zodpovědnost

BENEFITY:

  • Možnost pracovat v nadnárodní společnosti a podílet se na nastavení firemních procesů v nově budovaném závodě
  • Zaměstnání v perspektivním oboru
  • Další rozvoj a vzdělávání (jazykové a odborné kurzy)

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem