Junior Audit Finance Professional with EN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have 1 or 2 years of experience in Finance / Accounting?
Are you interested in audit, analytical roles and processes?
Do you speak fluent English?

Now you can became a SOX Finance Professional!

If you are interested in audit, compliance matters and improving the internal control environment, you have an opportunity to join a international company which is going to provide you all neccessary TRAINING!

If you’re familiar with accounting procedures and have a background in finance, if you want to work in English in a multicultural environment and become a part of a growing compliance team, do not miss your chance.

As a Junior Audit Finance Professional (SOX) you will have a varied agenda and you will mostly:

  • Perform regular SOX testing and present your findings
  • Oversee assurance of compliance with agreed principles and policies
  • Collect, process and analyze relevant supporting documentation
  • Evaluate existing procedures and define deficiencies
  • Suggest improvements and implement changes in accordance with SOX assurance
  • Perform regular audits and prepare reporting
  • Support both internal and external audits
  • Help and guide your colleagues in compliance matter on an international scale

REQUIREMENTS:
What you need to have:

  • Fluent English – you will work in a multicultural environment across different countries
  • Degree in Finance/Accounting or Economics
  • Advanced Excel skills (pivot tables and functions)
  • Previous experience in finance, 1–2 years
  • Knowledge of processes in Finance & HR area
  • Analytical thinking and hands-on approach
  • Strong processes orientation
  • Strong analytical skills
  • The ability to prioritize
  • Proactive

It will be advantage if:

  • Understanding of IFRS/US GAAP
  • Experience with SOX or internal/external audit is a plus
  • Foundation of VBA and macros would be an advantage but is not a requirement
  • Experience from international Shared Service Center

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit:

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 50 000 – 59 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
Optik House, s.r.o. | Optik House, s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května
SCB Foundry, a.s. | SCB Foundry, a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května
HOGO GmbH | HOGO GmbH | Rakousko Rakousko
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda audit policie