
Grafton Recruitment s.r.o.
Administrátor Objednávek
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Vaší náplní práce bude především:
- Koordinace a kontrola příchozích objednávek
- Určení pořadí objednávek a ověření dat dodávek
- Zpracování objednávek podle stanovených a dohodnutých priorit
- Vyjasnění chybných objednávek, objasnění odchylek zásob
- Spolupráce při organizaci skladových procesů
- Příprava a provádění pravidelných inventur
- Úzká spolupráce s vedoucími týmu a Operation managerem
POŽADAVKY:
Očekáváme:
- Min. středoškolské vzdělání
- Zkušenosti v oblasti logistiky (sklad, zásilky apod.)
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Znalost NJ nebo AJ výhodou
- Znalost MS Excel
- Ochota pracovat ve dvousměnném provozu
BENEFITY:
- Nezávislou a samostatnou práci v přátelském prostředí.
- Motivující pracovní podmínky v ekonomicky zdravé a úspěšné společnosti