- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rok 2020 je rokem změn, zkuste i Vy své štěstí a přidejte se do týmu Automotive společnosti s dlouhou tradicí.
Místo výkonu práce: Vysoké Mýto
- Koordinace a řízení všech aktivit (projektů) mezi oddělením Virtual and Physical Validation & Homologation (VPVH) a ostatními odděleními (Product Development, Quality, Purchasing, etc.)
- Účast na poradách týkajících se VPVH a dodávat potřebné výstupy
- Podporovat ostatní členy VPVH v průběhu všech kroků projektu
- Zpravovat rozpočet VPVH Intercity a zajišťovat forecasty
- Připravovat předběžné cenové nabídky a časové harmonogramy ve vztahu k interním partnerům VPVH
- Dohlížet na prototypování, testování a virtuální požadavky ve spojení s ostatními účastníky VPVH
- Zodpovědnost za proces plánování aktivit VPVH a jeho plnění
- Podporovat hodnocení produktů a integraci vozidel do Design Validation plánu, Rozvíjet a monitorovat CVP
- VŠ vzdělání v oblasti strojírenství
- praxe na obdobné pozici v automobilovém průmyslu a zkušenosti s vedením projektů
- schopnost vést projekty a členy jednotlivých projektových týmu
- znalost simulací, výpočtových analýzy a statistik
- komunikativní znalost anglického jazyka
- počítačová gramotnost a pokročilá znalost MS Office
- proaktivní přístup, silné komunikační schopnosti a analytické myšlen
- schopnost řešit problémy a pracovat v týmu
- individuální finanční ohodnocení odvíjející se od Vašich zkušeností
- týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní připojištění
- pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
- příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
- ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
- příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.