MANAŽER NÁKUPU A LOGISTIKY, Českokrumlovsko, až 90 000 Kč

České Budějovice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti v Nákupu a Logistice a v tomto oboru jste našli smysl své kariéry?Právě hledáme zkušeného MANAŽERA NÁKUPU A LOGISTIKY do firmy na Českokrumlovsku! Pokud Vás tento inzerát oslovil, neváhejte nás kontaktovat.

Zajímá Vás pracovní náplň? Vaše zodpovědnost bude za vyjmenované body:

  • organizace a vedení oblasti nákupu a logistiky
  • rozvoj dodavatelské struktury a řízení dodávek v souladu s mezinárodní strategií Supply Chain Managementu
  • příjem, vedení a rozvoj zaměstnanců SCM
  • plánování a dodržování rozpočtu pro oblast SCM
  • vyjednávání podmínek a rámcových smluv s přidělenými dodavateli
  • zajištování zásobování a dodávek s ohledem na optimální výši skladových zásob
  • zpracování průzkumů dodavatelských trhů, analýzování trhu, hodnocení dodavatelů a jejich kvalifikace, podílení se na auditech dodavatelů
  • intenzivní komunikace a spolupráce s partnery v ČR a zahraničí

POŽADAVKY:

  • VŠ ekonomického nebo technického směru
  • komunikativní znalost AJ a NJ
  • znalost a několikaletou praxi v oblasti nákupu, logistiky a vedení lidí
  • velmi dobré uživatelské PC dovednosti (MS Office, ERP systémy)
  • výborné organizační a komunikační dovednosti
  • výborné dobré obchodní i technické myšlení
  • časová flexibilita a ochota cestovat
  • týmové smýšlení

BENEFITY:

  • 13. mzda
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní doba
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • vzdělávací kurzy
  • občerstvení na pracovišti
  • možnost napracování hodin
  • mobilní telefon
  • firemní akce

Výši mzdy sdělíme na vyžádání!

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT