- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Responsibilities:
manage purchasing department
for direct material
manage team of buyers with main responsibilities in:
decide supplier selection for quoting in new or existing projects
supplier monitoring (performance, cost etc.)
negotiate technical and economical evolution with suppliers (frame contracts)
strategic and operational responsibilities based on company group policy or commodity policy
ability to identify and implement cost-efficient buying solutions
support to project teams
maintaining supplier relations in the long-term perspective (purchasing objectives)
deal with supplier for strategic issues
actively supports cost reductions initiatives (supplier commitments, budget control etc.)
budget making and control
for in-direct material
manage buyer for in-direct spends
negotiation for services, investments and indirect expenses
budget making and control
My client offers:
stimulating position with good prospects within a dynamic working environment
very interesting opportunities for further personal and professional development
international travel opportunities
competitive salary and benefits package
work on international projects
Při výkonu práce využijete
Requirements:
Bachelor’s degree in Mechanics or Economics
minimum of 5 years experience in purchasing
good communication skills in English
experince from Automotive
commercial and business acumen when negotiating contracts
analytical skills in the evaluation of suppliers
stress resistant, result oriented person able to manage his/her planning and set priorities
willingness to travel
Zaměstnavatel nabízí
motivující finanční ohodnocení
práci ve stabilní výrobní společnosti
příspěvek na dopravu
dotované stravování
25 dní dovolené
půlroční bonus, pravidelná roční valorizace mzdy
nefinanční benefity (flexipass, vitamínové balíčky aj.)
věrnostní odměny
dotované závodní stravování
příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
Info o zaměstnavateli
zahraniční výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti výroby komponent pro automobilový průmysl

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.