Sekční Manažer

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Organizace, efektivita, vedení lidí, vedení a plánování výroby – to vše se skrývá pod pozicí Sekční manažer. Pokud Vám tyto hesla nejsou cizí a k tomu mluvíte anglicky, je to příležitost právě pro Vás!

Konkrétní náplňí práce Sekčního manažera bude:

  • zajištění provozu svěřeného úseku
  • kontrola plnění výrobního plánu
  • zodpovědnost za dodržení kvality
  • koordinace údržby, plánování odstávek
  • spolupráce při zavádění nových technologií
  • vedení a motivace týmu
  • dohled nad dodržování BOZP a PO

POŽADAVKY:
Jistě chápete, že člověk na pozici Sekčního manažera, je důležitá osoba, proto požadujeme:

  • VŠ vzdělání technického směru
  • praxi na vedoucí pozici v řízení výroby 5 let
  • angličtina nutná pro ústní i písemnou komunikaci s kolegy
  • dobrá znalost MS Office, SAP výhodou

BENEFITY:

  • odměny a bonusy
  • 5 týdnů dovolené
  • dotované stravování
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na rekreaci
  • příspěvek na penzijní/ životní pojištění
  • sick day
  • náborový příspěvek a v případě potřeby i příspěvek na relokaci
  • zvýhodněné půjčky zaměstnanců
  • zdravotní péče – očkování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.