- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Popis:
zpracování a komunikace zákaznických reklamací, návrh nápravných opatření, spolupráce při hodnocení spokojenosti zákazníků, v rámci projektových týmů – zajištění a spolupráce na zpracování požadavků zákazníka, zabezpečení a spolupráce na řízení neshodné výroby (a to jak vyrobené, tak i vrácené zákazníkem), jednání se zákazníky o odchylkách výrobků od dohodnutých specifikací v sériové výrobě, zajištění aktuálnosti odchylek v databázích, vyhodnocování a předávání informací výrobě o interní zmetkovitosti, provádění interních procesních auditů, podílení se na přípravě plánu procesních auditů, spolupráce s kvalitou nákupu/vstupní kontrolou při řešení problémů s nakupovanými díly a materiálem, vyhodnocování dat z rekvalifikací, moderace řešitelského týmu, zpracování pravidelných reportů o interní zmetkovitosti přidělených dílů a projektů
Nabídka:
pro úspěšného uchazeče ze vzdálenější lokality individuální finanční podporu při dojíždění/při relokaci, smlouvu na dobu neurčitou, balíček zaměstnaneckých benefitů dle kolektivní smlouvy, příležitost pracovat v expandující společnosti v perspektivní oblasti Automotive, dynamickou a různorodou práci v týmu profesionálů ve svém oboru, příležitost k osobnímu a profesnímu růstu, pružnou pracovní dobu
Pracoviště: Pardubice okres
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?