SPECIALISTA BOZP a PO, s AJ, i absolventi

České Budějovice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Využijte příležitost pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti. Vaše náplň práce bude:

  • Komplexní organizace, řízení a kontrola BOZP a PO
  • Identifikace bezpečnostních a zdravotních rizik, realizace nápravných opatření k odstranění těchto rizik a jejich kontrola
  • Vypracování postupů pro zajištění bezpečnosti práce a sledování jejich dodržování prostřednictvím bezpečnostních a interních inspekcí
  • Zajišťování a dohled nad dodržováním BOZP a zdravotních a bezpečnostních norem v rámci všech procesů ve společnosti a doporučení opatření
  • Zavádění programů prevence úrazů nebo poškození zdraví
  • Šetření pracovních úrazů ve výrobních závodech
  • Analyzovat a vybírat osobní ochranné pracovní pomůcky
  • Zodpovědnost za audity, vzdělávání a školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO
  • Komunikace se státními a kontrolními orgány a externími firmami;
  • Analýza protipožární ochrany výrobních závodů a návrhy řešení vedoucí ke zlepšení pracovních podmínek

POŽADAVKY:
Pro úspěšné působení na této pozici se Vám bude hodit:

  • Vzdělání nejlépe technického zaměření
  • Odborná způsobilost v prevenci rizik případně specializace v požární ochraně
  • Znalost legislativních požadavků v oblasti BOZP a PO
  • Znalost anglického jazyka posmínkou (nadřízený je cizinec)
  • Profesionální přístup a výborné komunikační dovednosti
  • Zodpovědnost a pečlivost
  • ŘP skupiny B a řidičská praxe
  • Znalost práce na PC (MS Office)

BENEFITY:
Společnost dále nabízí zajímavý systém firemních výhod, možnost odborného a profesního růstu, zázemí silné stabilní mezinárodní společnosti.

Mezi benefity patří:

  • Zajímavá práce v prostředí stabilní mezinárodní společnosti
  • Možnost seberealizace a profesního růstu
  • Uplatnění svých zkušeností a znalostí
  • Zaměstnanecké výhody

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit bezpečnost zkušenost