Quality Manager - Nový Výrobní Závod

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Snili jste o vybudování kvalitního oddělení kvality a nikdy jste nenašli odvahu nebo vhodnou příležitost? Hledáte výzvu v podobě nového projektu v lokalitě Most? Vše se Vám s námi může splnit! Nahlédněte pod pokličku náplně práce a pošlete nám svůj životopis už dnes!

Vaším úkolem bude:

  • vedení a motivace kvalitářského týmu
  • zodpovědnost za nastavení systémů, procesů, dokumentace
  • vnitní kontrola kvality výroby, laboratoře
  • příprava a dohled nad zlepšováním kvality
  • řízení systému jakosti ISO TS 16949, VDA 6.3
  • příprava a vedení auditů externího i interního typu
  • vyhodnocování akčních plánů
  • řízení kvality, vývoj i kontrola
  • 8D přehledy, snižování zmetkovitosti
  • analýza nákladů
  • vedení a motivaci týmu

POŽADAVKY:

  • 5 let zkušeností v oblasti kvality
  • praxe ve vedení týmu o minimálně 4 lidech
  • zkušenost z oblasti automotive
  • znalost ISO norem, zejména TS 16949
  • vynikajíci znalost angličtiny pro každodenní komunikaci, pokud mluvíte i německy, je to velké plus
  • schopnost vést a motivovat tým
  • systematičnost, analytické schopnosti

BENEFITY:
Benefitní systém je s ohledem na status start-up projektu v současné chvíli ve výstavbě a není finálně definován.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit auto zkušenost