- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vhodné pro pracovníka se změněnou pracovní schopností ID – I., II., III., supně . Vhodné především pro muže s ohledem na charakter práce. Jedná se o pracovní místo člen Výjezdové hlídky. Požadujeme čistý výpis rejstříku trestů , ŘP- B , certifikát – pokud nemáte je možné si udělat u naší společnosti , spolehlivost , ochota učit se nové věci, ochota pracovat na směny , nutná základní znalost PC , schopnost pracovat v týmu, kominikační dovednosti, základy taktického chování při kontrolách objektů . V případě Vašeho zájmu zasílejte své životopisy e-mail – , nebo volejte v pracovní době od 07.00 15.30 hod – Bc. Tomaschová Petra – zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.