- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dle dohody
Finanční ohodnocení: velmi dobré, dle zkušeností kandidáta
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
koordinace, dozorování a monitorování oddělení výroby antén v průběhu směny
stanovování cílů pro zaměstnance a kontrola jejich plnění
předávání organizačních pokynů déle do výroby
reportování nadřízeným ohledně výkonu týmu
motivace podřízených a udržování jejich pracovního výkonu
řešení operativních problémů – plánování směny při změnách a pod.
práce na projektech – zlepšování výrobního procesu, návrhy na snižování nákladů, instalace nových výrobních zařízení
práce ve 12-ti hodinovém provozu (typicky 2× denní 6:00 – 18:00 hod., 1 den volna, 2× noční 18:00 – 6:00 hod., 3 dny volna)
CO POŽADUJEME?
SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru a alespoň 3 roky adekvátní praxe
více než 1 rok praxe ve výrobní společnosti, ideálně linková výroba
min. 1 rok praxe na vedoucí pozici – pozice je vhodná pro zkušeného mistra, který se chce posunout dále
velmi dobré komunikační a schopnosti, schopnost vést podřízené a ochota dále na sobě pracovat
min. mírně pokročilou znalost AJ – nebude potřeba denně, ale čas od času se Vám bude hodit
CO NABÍZÍME?
zázemí dynamicky se rozvíjející nadnárodní společnosti
příjemné pracovní prostředí a možnost osobního a profesního růstu
týden dovolené navíc
příspěvek na penzijní připojištění
životní pojištění
dotované závodní stravování
jazykové vzdělávání
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?