Finanční controller s RJ i AJ

Hradec Králové

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenost z oblasti financní, controllingu či účetnictví alespoň 6 měsíců?

Chcete pracovat v moderních kancelářích úspěšné výrobní společnosti a získat výbronou praxi?

Prima! Tak co zkusit pozici v oddělení credit controllingu?

Co by to obnášelo? Zejména následující:

  • kontrola pohledávek od zákazníků, nastavování obchodních limitů, analýzy dat z finančních výkazů
  • komunikace v Aj s kolegy na ostatních pobočkách v rámci Evropy
  • spolupráce s právníky, hodnocení kreditu jednotlivých zákazníků
  • práce s databankami
  • reporting dat na vední týmu

Nemáte s něčím takovým zkušenosti ale láká vás jít do toho? Nevadí! Pokud máte bystré uvažování, chuť se učit a teoretický ekonomický základ – ideálně z obchodní akademie – pak vás velmi rádi zaučíme!

POŽADAVKY:

  • znalost základných ekonomických a účetních pojmů – ekonomické vzdělání
  • samostatná práce v Excelu
  • znalost ČJ, RJ i AJ – ruský jazyk – komunikace s touto zemí; anglický – interní komunikace; český jazyk – samozřejmostí
  • máte-li praxi v controllingu, účetnictví či dokonce přímo v credit controllingu – ideální! není podmínkou…

Zaujalo vás? Neváhtej se ozvat, rádi vám sdělíme více.

BENEFITY:

  • moderní kanceláře – dostupnost na MHD
  • závodní stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • bonusový program
  • prima kolektiv

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost