Marketingový specialista

Opava
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Stoklasa textilní galanterie s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské

Naše společnost zabývající se prodejem textilní galanterie a bižuterie hledá do svého marketingového oddělení tvůrčího a kreativního kandidáta, který se bude věnovat převážně online marketingu.

Vaší náplní práce bude:

  • návrh a realizace marketingových aktivit
  • správa a kampaně na vybraných kanálech sociálních sítí
  • monitoring a vyhodnocení stávajících a nových marketingových nástrojů
  • průzkum, analýza a vyhodnocování statistik – Google Analytics, interní systém, analýza návštěvnosti, konverznost, klíčová slova
  • práce s interním redakčním systémem – vytváření a správa statických stránek apod.

Naše požadavky na Vás jsou:

  • min. VŠ (Bc.) – podmínkou
  • komunikativní AJ – výhodou
  • praxe min. 2 roky v marketingu – orientace a znalost základních marketingových nástrojů
  • znalost prostředí sociálních sítí a jejích reklamních systémů
  • základní znalost webové analytiky (např. Google Analytics)
  • orientace v prostředí online redakčních systémů
  • vynikající komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce, ochota se dále vzdělávat, pozitivní přístup
  • orientace v oblasti textilní galanterie a módy výhodou

Chceme Vám nabídnout:

  • pracovní poměr, plný úvazek
  • nástup ihned nebo po dohodě
  • místo výkonu práce: Kravaře u Opavy
  • zázemí prosperující společnosti
  • příjemný kolektiv, osobní přístup
  • příspěvek na stravování
  • slevu na námi prodávané zboží, bonusový program pro zaměstnance
  • možnost osobního a profesního růstu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

analýza
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT