CREDIT CONTROLLER/KA s francouzštinou - TOP společnost

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Láká Vás controlling a rádi byste při práci využívali francouzštinu? Pak je tu pro Vás pozice šitá na míru v rámci nadnárodní, celosvětově známé a stabilní společnosti.

Náplň práce:

  • Aktivity spojené se správou a administrací pohledávek
  • Komunikace se zákazníky s ohledem na včasnost plateb, poskytování následných analýz
  • Budování vztahu se zákazníky a externími partnery a návrh řešení na zefektivnění spolupráce
  • Kontrola účetních a ekonomických ukazatelů
  • Alokace příchozích plateb a správná evidence v interním systému
  • Párování položek v rámci zákaznických účtů
  • Identifikace případných problémů v rámci plateb, navrhování řešení pro napravování problémů
  • Spolupráce na ročním plánování a podpora při měsíčních uzávěrkách
  • Analýzy nákladů a výnosů
  • Reporting – příprava reportů pro management a partnery
  • Vykazování klíčových ukazatelů výkonnosti a prezentace výsledků
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními na zpracování podkladů

Nemáte předchozí zkušenosti na podobné pozice? Nemusíte mít obavy – společnost Vám velice ráda poskytne potřebné zaškolení a po nějaké době se z Vás může stát expert v oboru.

POŽADAVKY:

  • Francouzština na úrovni C1 (pokročilá úroveň), angličtina minimálně na úrovni B1 (mírně pokročilá úroveň)
  • Výborné komunikační dovednosti v písemné i ústní podobě
  • Ochota aktivně podporovat zákazníky a partnery
  • Analytické schopnosti zpracovávat větší objem dat
  • Výborná znalost MS Office (především práce s Excelem)
  • Praxe či vzdělání v oblasti financí je velkou výhodou
  • Schopnost zaměřit se na nastavené cíle, respektovat interní procesy a proaktivně přistupovat k denním úkolům

BENEFITY:

  • Roční bonus
  • Společné firemní akce
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Sleva na firemní výrobky
  • Dotované stravování
  • Jazykové a profesní kurzy

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Personal Consult s.r.o. | Personal Consult s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. září
Hotel Galant s.r.o. | Hotel Galant s.r.o. | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
NAM system,  a.s. | NAM system,  a.s. | Havířov Havířov
  • 11 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT