MANAŽER KVALITY, pružná pracovní doba

Pardubice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Chcete najít konečně zaměstnavatele, kde můžete osobně i profesně růst, kde se dobré nápady skutečně realizují a budete se aktivně podílet na rozvoji oddělení dodavatelské kvality?

Máte zkušenosti s dodavatelskou částí kvality z prostředí výrobní společnosti, ve kterém je Vám dobře a chcete v něm zůstat?

ČTĚTE DÁL A NEVÁHEJTE NÁM O SOBĚ DÁT VĚDĚT!

Hledáme MANAŽERA DODAVATELSKÉ KVALITY.

Co se od Vás na této pozici čeká?

  • vedení procesů kvality
  • provádění a vyhodnocování výsledků auditů kvality
  • podílení se na zlepšování procesů a zajišťování spokojenosti zákazníka
  • příprava a vedení dokumentace dle systému kvality
  • odstraňování neshod a provádění školení zaměstnanců

POŽADAVKY:

  • vzdělání technického směru
  • znalost nástrojů kvality (ISO/TS 16949, IATF)
  • zkušenosti z oblasti automotive
  • komunikativní AJ pro denní využití
  • znalost MS Office
  • ŘP. sk. B – ochota cestovat do zahraničí

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní doba
  • příspěvek na stravování
  • možnost profesního růstu
  • možnost dalšího vzdělávání

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit auto zkušenost