- 150 – 200 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro seniory
Společnost Art garage s.r.o. hledá kolegyni na pozici recepční/administrativní pracovnice.
Jedná se o firmu s ručním mytím, autoservisem, detailingem. Vašim úkolem bude objednávka aut na ruční mytí (telefonicky, e-mailem, osobní objednávky), předávání klíčů od vozů, veškeré finanční transakce za tyto služby, vydávání faktur, paragonů, obsluha datové schránky, vedení zakázek do systému, práce s MS Office, řešení pojistných událostí. Nutná spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, znalost AJ na komunikativní úrovni. Výhodou praxe s řešením pojistných událostí – není nutné! Nutná znalost s administrativními dokumenty – viz faktury, paragony.
Pracovní doba se střídá s druhou kolegyní, PO-PÁ 10:00 – 18:00 dle Vašich domluv. Mzda 100 Kč/h.
Nabízíme práci vhodnou pro studentky v mladém přátelském kolektivu v zaběhlé firmě v centru města – Karlín.
Možný nástup ihned.
Životopisy posílejte na email: e-mail přes
Webové stránky firmy: www.artgarage.cz

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.