- 138 – 170 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro studenty
Do naší nové pobočky v Praze (Vršovice) přijímáme nové spolupracovníky na pozici „Specialista pro klientský servis“.
Náplň práce – pomoc lidem a firmám s realizací jejich cílů. Práce se skládá z administrativy a komunikace s klienty – analýza dat, sestavování projektů na míru dle požadavků klienta, práce na počítači, péče o nové klienty a servis pro stávající klienty.
Životopisy posílejte na uvedenou e-mailovou adresu e-mail přes . Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
Kontaktní osoba: Lukáš Valenta

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.