- Brno
- SIMPLY5 s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Hledáte zajímavou praxi v oddělení HR? Pro významné logistické centrum v Brně Šlapanicích hledáme:HR assistant
Náplň práce:
- Administrace docházkového systému – vydávání a správa docházkových čipů, podpora vedoucích při úpravách docházek, uzavírání docházek 1. den v měsíci a předání dat mzdové účetní.
- Práce s personálním systémem – zadávání, správa a kontrola dat v systému, komunikace se zahraniční kolegyní v AJ
- Správa personální agendy – příprava pracovně-právních dokumentů (pracovní smlouvy, změny smluv, ukončení). Evidence a archivace dokumentů k pracovním poměrům (pracovní neschopnosti, apod.), k BOZP a prověřovacímu procesu firmy.
Požadujeme:
- SŠ s maturitou
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničím)
- Pečlivost, zodpovědnost a svědomitost na vysoké úrovni (práce s citlivými údaji)
- Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- Možnost pracovat 30 hodin v pracovním týdnu pondělí-pátek v období srpen-říjen/listopad
Nabízíme:
- Rozmanitou praxi v HR oddělení mezinárodní společnosti
- Příjemném moderní pracovním prostředí
- Možnost využití AJ
- Mzdové ohodnocení 140Kč/hod.
Místo práce: Brno – Šlapanice
- Pracoviště se nachází v blízkosti dálnice D1. Při dopravě do práce je potřeba počítat, že se jedná o 3. zónu (není v tarifní zóně MHD 100+101).
Pracovní úvazek: 30 hodin/týdně, srpen-říjen 2016 (případně i listopad).
- V případě perfektní spolupráce je možné i dlouhodobější působení v menším úvazku.
Nástup: 1.8.2016, případně dříve
Mzda: 140 Kč/hod.
V případě zájmu nám, prosím, zašlete Vám životopis.
Děkujeme.