Invoicing Analyst with Dutch and English? PART TIME!

Praha
Brigáda

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Looking for PART TIME? Do you want an interesting job where you can actively use your ENGLISH and DUTCH?
Are you interested in FINANCE area?

YES? Keep reading!

You will love this job if:

  • You are looking for a role in young motivated team and would like to work with a great bunch of people.
  • You want to learn from your experienced colleagues who are going to provide you plenty of training and support, especially at the beginning.
  • You are motivated self-starter, who can organize yourself and appreciate the flexible working hours.
  • You would like to continue using the foreign languages, especially Dutch and English.
  • You want to participate in new interesting projects in growing international company.

Your new role:

  • Gathering data and uploading billing input into financial systems
  • Preparing draft of invoices and credit notes and obtaining approvals
  • Communication with clients
  • Reporting – billing data,trend reports and financial analysis
  • Performing backup and cooperating with other team members
  • Proactively amanaging the resolution of queries
  • Engaging in process improvement initiatives to increase the efficiency

Location: Prague (close to metro station)

REQUIREMENTS:
Your profile:

  • You have advance level of English plus communicative knowledge of Dutch
  • Your previous accounting experience are welcomed but not necessary
  • You are familiar with MS Office (particularly Excel)
  • You are self-driven person and team player
  • You have a strong work ethic

It will be advantage if:

  • You understand of business finance systems platforms (SAP) and have a knowledge of Finance processes.
  • You have experience in a similar position within an international company (SSC)

BENEFITS:
Have a look at the offered benefits:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • language courses and education
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Teambuilding and events

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Právní překlady, s.r.o. | Právní překlady, s.r.o. | Praha Praha
  • 100 Kč / hod
  • Brigáda
Zveřejněno: 12. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ResSOLUTION Group s.r.o., TELOMAR, s.r.o., SIMPLY5 s.r.o., Security 24/7 s.r.o., Mgr. Martin Žižka, advokát

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Praha, Vinohrady, Praha, Chodov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT