Nabídky práce v Zbraslavi a okolí pro profesi Administrativní pracovník / pracovnice

  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Brno (24 km)
  • GERBRICH s.r.o.
  • 29 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
včerejší
  • Brno (24 km)
  • Broker Consulting, a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 29. dubna
  • Brno (24 km)
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno (24 km)
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno (24 km)
  • ENERG-SERVIS a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno (24 km)
  • energo synergy group s.r.o.
  • 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Dog-friendly office
Zveřejněno: 24. dubna
  • Modřice (26 km)
  • MESSENGER a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště
Zveřejněno: 26. dubna
  • Sivice (36 km)
  • MedPharma, spol. s r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
  • Boskovice (40 km)
  • SMS finance, a.s.
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • ...
Zveřejněno: 29. dubna
  • Slavkov u Brna (43 km)
  • Lohmann & Rauscher, s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 26. dubna
  • Znojmo (44 km)
  • DS DUMA s.r.o.
  • 60 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 24. dubna



Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Petr Havlík, Martin Gajdoš, Ráj dřeva Třebíč s.r.o., STERIS AST CZ s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Jobs Contact Personal, s.r.o., TextilEco a.s., JOBSTART s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., Josef Mrtvý, Česká spořitelna, a.s., ReproGenesis a.s., BEGHELLI - ELPLAST,a.s., Advantage Consulting, s.r.o., GERBRICH s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Česká pošta, s.p., ProfesKontakt, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Trenkwalder a.s., GEM s.r.o., Broker Consulting, a.s., ONIO s.r.o., AMAX, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Ubbe s. r. o., Brand Promotion CZ, s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Wistron InfoComm (Czech), s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., oncomed manufacturing a.s., ISAN Radiátory s.r.o., SMS finance, a.s., ARAMARK, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Tomáš Krejčíř, AC Jobs, s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., Areklama s.r.o., Nejbaby s.r.o., Čapčuch Pavel, JUDr., advokát, Crocodille ČR, spol. s r.o., K&L Rock Services s.r.o., ENERG-SERVIS a.s., AMNproTrade s.r.o., energo synergy group s.r.o., Vilgain s.r.o., Cross buildings s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., Globus ČR, v.o.s., SKY SELECT INT., s.r.o., REGUTEC a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., MESSENGER a.s., TRIDO, s.r.o., Město Třebíč, TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., Perfect Carpets s.r.o., Ing. Bronislav Vala, HORTISCENTRUM s.r.o., CPI Moravia Books s.r.o., MedPharma, spol. s r.o., 100% REWORK s.r.o., COLORprofi, spol. s r.o., HR Direct s.r.o., Lohmann & Rauscher, s.r.o., DS DUMA s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Specialista / specialistka plánování, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manager, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Projektant / Projektantka, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Třebíč, Košíkov, Velká Bíteš, Celá ČR, Dukovany, Kuřim, Němčičky, okres Brno-venkov, Velké Meziříčí, Modřice, Rajhrad, Blansko, Židlochovice, Pohořelice, okres Brno-venkov, Šlapanice, okres Brno-venkov, Sivice, Nová Ves, okres Třebíč, Boskovice, Nové Město na Moravě, Starovice, Rousínov, Slavkov u Brna, Znojmo

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Za darování krve máte nárok na placené volno

Za darování krve máte nárok na placené volno

Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

administrativa akce benefit bonus Bor česká den dění doba flexibilní hodnocení IT kancelář komunikace krásné Luže manažer mobil Most náplň práce NDA nové obchodní ohodnocení pojišťovny práce pracovní pracovní doba prostředí příspěvek rozvoj samostatnost SOU společnost společnosti spolupráce sport stabilní tarif teambuilding telefon vedení výsledky zaměstnanec životopis dar finance firemní investiční jednání karta kolektiv kvalitní manažerské mobilní náplň obchod obchodní jednání oblast oblasti osobnost Ostatní počítač PR příjemné případ příprava rok schopnost služby stav trh tým vztah zaměstnanecký AJ asistent auto data domov dopis důležité EU firma hlavní hledám koučink krásná motivace nárok nároky nová pec plán plánování podnik pracovník reference Skuteč vedoucí vysoké vysoký vzdělání zaměstnanců zdraví znalost brigády dané databáze firmy kouč kov lidský obchodník organizace osobní PC pomoc prodej profi schopnosti schůzka schůzky speciální škola úkol z domova zákazník zdravý bankovní činnost daň ekonom evidence evidence majetku HR interní kurz kurzy možnost odpovědnost Office pokladní práce z domova praxe pružná pracovní doba sklad stravování školení Třebíč účetní výroba vzdělávací kurzy činnosti daňové daňový daný dobro dohody DPH finanční měsíční název program pružná přístup přiznání roční termín tvorba účetnictví vzdělávací kurz zahraniční asistentka bezpečnost dokumentace farma farmaceutický hodina hodiny pracovní prostředí práva směny správa technologie vhodné zkušenosti Zruč dočasná dokument logistik oddělení odměna proces procesů stravenka střední student technolog zkušenost brigáda home office místo mzdy online partner paušál plat pracoviště příklad příplatky řízení stravenkový paušál stres víkend zahraničí asistence doma hotel kontakt lékař odpovědné problém servis situace systém systémy technická technické vybavení absolvent administrativní administrativní pracovník agentura CV ČR job jobs konzultant nabídka pečlivost penzijní připojištění podpora pohovor pojištění pošta povolení pracovní agentura pracovní nabídka profesní životopis připojištění ředitel uchazeč zaměstnání zaměstnavatel agent dovolené generál list materiál nařízení oslavy penzijní personální prezentace profesní příjemný údaj Kuřim plnění procesy cíl díl komunikační merchandising ukazatel Brno druh nabídky odměny požadavky týden vzdělávání lokalita odpovědná přátelský report standard výraz výše formulář inzerát inzeráty kandidát mezinárodní místa postup pozice pracovní místa sick day stará stravné technik vyšší logistika národní odpovědní příležitost řidič techniky volná pracovní místa administrativní činnost investor Microsoft Microsoft Office na dobu neurčitou pobočky uživatelská znalost životní pojištění databázové databázový informační městské na dobu obor odpovědný uživatel životní analýza fond kariérní růst občerstvení obchodní zástupce růst seminář výplata zástupce zdarma znalosti administrativní činnosti dovednost kariérní na pracovišti nemovitost součást vedení týmu země bankéř certifikace mentoring otázky poradenství průzkum spokojenost bankovnictví centrum dny mentor odpovědi praktický řešení spokojen týdny e-mail GDPR úvazek vysoká zaslání zdravotní jazyk koordinace platové ohodnocení prémie produkční přátelské zájem email město reklama reporting anglický anglický jazyk české komunikační dovednost komunikační dovednosti kontrola ověřování průmysl průmyslové výroby závod okolo péče pobočka výdělek výkon cesty interiér místo výkonu práce Morava myšlení region stavební administrativní práce český Lom měření Olomouc vzor vztahy nabízíme práci zákazníci aktuální mobilní tarif pracovní poměr pro rodinné příslušníky specifika zkrácený úvazek motivační možnost kariérního růstu na dobu určitou obsluha obsluha zákazníků placené poměr prodejní přípravy příslušník rámec úkoly volna mobilní tarify pošty stravenky Tábor tarify třídění týden dovolené navíc výhody work-life balance doby navíc pracovní doby značky anglicky benefity disponent mzda sledování opravy zaměstnanecké zaměstnanecké benefity automobil dodržování ISO kraj moravské odbor odborné stroj technický bonusy Chodov měsíc moravský služební služební auto obchodní dovednost obchodní dovednosti obchodníci předpoklad svátky talent nabídka práce odpověď operátor linky mzdové nadřízené směna výběr výrobní angličtina role specialist specialista anglické dohodou kolegyně německé organizační dovednost organizační dovednosti asistentky podmínky pracovnice administrativní pracovnice doprava karty oprava platové podmínky back office budoucnost consulting Hranice motivační dopis realitní STK možnosti projekt sektor specialisté výkonnost CRM stavebnictví atmosféra pracovní náplň pracovní příležitost hledat placené volno volno odeslat podpory pořádek soud v roce dovolená Facebook Hodonín marketing personální oddělení pracovní podmínky pracovní pozice přesčas přesčasy režim uplatnění certifikát garance města pitné zaměstnanci zdroj astronom auta gastro gastronomie kolegové kvality motivace zaměstnanců nábor kontrolor mistr automobilový průmysl cafeterie centra organizační schopnost organizační schopnosti příplatek vhodná kreativní minimální požadované vzdělání agentury horní Luby zákaznická brand klub reklamní agentury cíle OZP člen inovativní kontaktní údaje mimořádné produktové produktový příležitosti trend BOZP důchod chemie slaný spoření bar externí německý německý jazyk údržba elektro hlídání Krumlov osobní rozvoj projektový manažer foto projektové projektový přátelská pro zaměstnance školka clo cloud norma předpis výzkum lékařský získání brigádník informační systém nemoc oděv system v Německu areál lokace manufacturing pracovní smlouvy design designér estetické pracovněprávní právní produktová smlouvy management zařazení poštovní pracovní den starý oprávnění řidičské oprávnění tip třída vydání restaurace v práci pečení test zástupci account business employee limit odměňování automat kulturní programy vhodný peníze vydělat průměrný rozdíl v týdnu hodnoty elektrotechnik ohledně automatizace instalace příjemné pracovní prostředí pohoda práce z domu outdoor reklamní agentura reklamy výsledek z domu dopravní advokát koncipient spis úprava úřad administrativní podpora advokátní rozvoz analytik právo odborný back office manager energetik manager nástroje žádost nástroj office manager informace byznys směrnice energie harmonogram inženýr obsah CAD elektrické projektová projektování ubytování večírek zkušební lokality náklad výhoda kvalifikace zdravotní stav podniky správy výkonnostní odměny služba smlouva zaměstnanecká asistentka ředitele iOS celní přátelské prostředí kvalita Vamberk Vimperk agendy Rajhrad trendy příspěvky elektroinženýr kultura dokumenty náležitosti náležitost Blansko strategie Vyškov živnostník sebevědomí zdravé nařízení vlády městský mimořádný místní investice podnikání registrace zákaznický servis rizika oblečení zaměstnáváme makléř poradce pravidla kampaně ve zkušební době Hrotovice Židlochovice agenda jednatel Vary personalistika průvodní výkonný elektromechanik event Německo náborový penzijní pojištění republika řešení problémů technika Šlapanice hrubá měsíční mzda paušální taktik poradci událost Lakování robot ruční fyzio fyzioterapeut zdravotnictví domácí expanze inovace Rousínov dotazy Slavkov Slavkov u Brna Vánoce zákoník obory terénní
Buďte PRVNÍ, kdo se dozví o nových pracovních nabídkách pro profesi Administrativní pracovník / pracovnice v Zbraslavi a okolí
Nechte si od nás na e-mail zasílat nejnovější nabídky na pracovním trhu, aby Vám žádná zajímavá neutekla.

Ve smyslu Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna ochraně fyzických osob při zpracování údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se ruší směrnice 95/46/ES o ochraně osobních údajů, dobrovolně souhlasím se správou, zpracováním a uchováním mých osobních údajů provozovatelem Coweo technologies s.r.o. Škrétova 490/12, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, IC: 05157552 v rozsahu: e-mailová adresa a lokalita pracovní nabídky za účelem vytvoření a spravování mé registrace na internetové stránce www.jenprace.cz, dále pak za účelem přijímání emailových zpráv s nabídkami práce v rámci počítačové sítě internet. Osobní údaje budou poskytnuty třetím stranám pro účely IT servisu výše uvedené internetové stránky. Při zpracování osobních údajů v žádném případě nebude docházet k přeshraničnímu přenosu do třetích zemí. Souhlas je kdykoli možné odvolat, jinak zanikne po uplynutí 3 let ode dne udělení a údaje budou vymazané. Vaši žádost o odvolání souhlasu zašlete na e-mailovou adresu info@jenprace.cz nebo na adresu sídla naší společnosti: Coweo technologies s.r.o. Škrétova 490/12, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, IČ: 05157552.

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena