- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Přihlaste se nebo registrujte k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.
Práce v Dolanech nabízí široké spektrum pracovních příležitostí vhodných pro různé profese. V regionu jsou běžné pozice v lehkém průmyslu, ve stavebnictví, v logistice a dopravě, stejně jako v maloobchodu, gastronomii a službách. Hledají se technici, skladníci, řemeslníci i administrativní pracovníci, ale i pečovatelky či učitelky v místních školkách a školách. Na webu s pracovními nabídkami najdete nabídky jak pro zaměstnání na plný úvazek, tak pro dočasné, směnné nebo sezonní práce.
Dolany u Olomouce jsou typické svým klidným, přesto aktivním charakterem — menší obce obklopené venkovskou krajinou, kde lidé často znají sousedy a funguje místní komunitní život. V obci je základní občanská vybavenost, některé služby a obchody, snadné vyžití nabízejí cyklostezky, parky a možnosti sportovního vyžití v okolí. Díky blízkosti většího města si tu zachováte klid venkova a přitom máte rychlý přístup k dalším kulturním a nákupním možnostem.
Z profesního hlediska hrají Dolany roli stabilního zázemí pro regionální ekonomiku. Místní živnostníci a malé a střední podniky zabezpečují řadu pracovních míst, podpořených dobrou dopravní dostupností do Olomouce a okolí. To vytváří příležitosti pro rozvoj specializovaných služeb, řemesel a logistických operací, takže práce v Dolanech může být zajímavou volbou pro hledající zaměstnání, kteří preferují kombinaci lokální stability a propojení na širší trh práce.
Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!
Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.
Recepční je osoba, která pracuje na recepci nebo vstupním pultu v různých typech zařízení. Je to první kontakt pro návštěvníky, zákazníky nebo klienty a často hraje důležitou roli v poskytování informací, řízení komunikace a zajištění plynulého provozu.
Kvalifikace požadované pro práci recepčního se mohou lišit v závislosti na konkrétním pracovním místě a zaměstnavateli.Měl by mít vynikající komunikační schopnosti a schopnost komunikovat s různými lidmi, včetně návštěvníků, zákazníků a kolegů. Schopnost vyjadřovat se jasně a zdvořile je důležitá. Recepční by měl být schopen efektivně organizovat a spravovat svůj pracovní prostor a čas. Mohou se setkávat s různými úkoly, jako je přijímání rezervací, zpracování dokladů a řešení požadavků zákazníků. V závislosti na místě práce může být vyžadována schopnost komunikovat v různých jazycích, zejména pokud místo přitahuje mezinárodní klientelu. Znalost a schopnost komunikovat v angličtině je často požadována. Také musí mít příjemný a zdvořilý přístup k návštěvníkům a zákazníkům, zacházet s lidmi s respektem, profesionalitou a empatií.
Portýrové jsou často zaměstnávání v hotelech, motelech, letoviscích a dalších ubytovacích zařízeních. Zde se starají o příjem hostů, check-in a check-out, poskytují informace o hotelu a okolí a zajišťují správný provoz recepce. Mnoho kancelářských budov a firemních center zaměstnává recepční, kteří se starají o vstup a výstup zaměstnanců a návštěvníků, přijímají telefonní hovory, zajišťují doručování zásilek a poskytují obecné informace o budově nebo společnosti. Recepční mohou pracovat v turistických centrech, návštěvnických střediscích nebo informačních kancelářích, kde poskytují turistům informace o místních atrakcích, událostech, rezervacích a jiných turistických službách. Sekretářky také mohou pracovat v kasinech, sportovních centrech, wellness centrech, klubech a dalších společenských nebo rekreačních zařízeních.
Pracovník na recepci potřebuje převážně počítač s připojením k internetu pro zpracování rezervací, správu informací o hostech, komunikaci e-mailem a další úkoly spojené s jeho náplní práce.. Telefon je také důležitou součástí pro příjem a vyřizování telefonních hovorů, komunikaci se zákazníky a řešení jejich dotazů a požadavků. V mnoha případech jsou recepční vybaveni rezervačním systémem, který umožňuje správu a aktualizaci rezervací, kontrolu dostupnosti pokojů a dalších informací o hostech. V případě, že recepční přijímá platby za ubytování nebo další služby, může být vybavena pokladnou nebo platebním terminálem.
Pokud se někomu líbí komunikovat s různými lidmi a těší se na každodenní setkávání s novými lidmi, práce recepčního může být pro něj přitažlivá. Interakce s hosty a zákazníky je klíčovou součástí jejich role. Jelikož se často setkávají s různými emocemi a situacemi, tak lidé s vysokou emocionální inteligencí, kteří jsou schopni empatie, porozumění a řešení konfliktů, mohou být úspěšní v práci recepčního. Welcome agenti jsou obvykle zaměřeni na poskytování vysoké úrovně služeb hostům a zákazníkům, proto lidé, kteří mají vrozenou radost ze sloužení ostatním a uspokojení z jejich spokojenosti, mohou najít naplnění v roli recepčního.
Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.