- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! Čeká Vás práce, při které budete v neustálé komunikaci s kandidáty i našimi klienty! Baví Vás náročné výzvy, nábor zaměstnanců, každodenní telefonická a mailová komunikace? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě Vás hledáme!
Do našeho úspěšného týmu hledáme šikovného/ou kandidáta/ku, který/á již má zkušenosti v oblasti náboru z personálních agentur. Posílíte naše řady?
Pošlete nám životopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch – čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, kancelář v centru Ústí, flexibilní pracovní doba, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Čeká Tě pestrá náplň práce, kterou Ti na míru přizpůsobíme. Pro začátek budeš:
– každodenní nábor zaměstnanců
– vyhledávání obchodních příležitostí na trhu práce
– vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů s klienty a zaměstnanci
– tvorba nástupních i výstupných dokumentů, reporting atd.
Pozice je pro Tebe vhodná pokud:
– máte již prokazatelné předchozí zkušenosti s náborem zaměstnanců
– energická a samostatná osobnost s obchodním duchem
– máte ŘP skupiny B a nebojíte se jezdit
Proč právě Manpower?
– samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
– radost z úspěchu a vydělaných peněz – motivační mzdové ohodnocení
– řadu benefitů – 28 dní volna celkem, možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
– práci v centru Ústí, jaké je to u nás ve společnosti, můžete vidět na stránkách www.manpower.cz/nas-tym
– příležitostí k rozvoji – propracovaný systém zaškolení a následné vzdělávání
– možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
– nástup 1.12.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.