- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujete v oboru kvality ve velkých společnostech a uvítali byste změnu? Nabízíme Vám práci MANAŽERA KVALITY v menší české firmě, která se zabývá zpracovávním kovu a tyto výrobky dodává mnoha automotive zákazníkům po celém světě. Kromě vedení týmu 5 lidí se na Vás těší celý kolektiv společnosti. Odměnou Vám bude nejen adekvátní mzda, možnost se dále vzdělávat, ale také finanční odměny.
- Vedení a hodnocení reklamačních řízení
- Stanovování a zajišťování nápravných opatření
- Zajišťování cílů jakosti a programu zlepšování
- Provádění zákaznických, procesních a výrobkových auditů
- Spolupráce na projektech pro automobilový průmysl
- SŠ s maturitou nebo VŠ technického směru – výhodou zaměření na management jakosti, i absolvent
- Výhodou znalost IATF/ISO/ 16 949 a orientace v technických normách
- Znalost postupů FMEA, APQP, PPAP/PPF
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni, znalost němčiny výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, MS Outlook)
- Výhodou znalost problematiky dodávek do automobilového průmyslu
- Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, spolehlivost, důvěryhodnost, vysoké pracovní nasazení, dobré organizační a komunikační schopnosti
- Firemní prostředí, které podporuje otevřenou komunikaci
- Firemní kulturu, která podporuje udržení životní rovnováhy
- Mzdu dohodou dle kvalifikace, praxe a výsledků
- Motivační odměny (kvartální, roční)
- Tři až pět dnů dovolené navíc ročně
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Systém vnitropodnikového vzdělávání
- Smlouvu na dobu určitou s předpokladem prodloužení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?