- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Tento inzerát má 3P
Pěkné platové ohodnocení
Perfektní pozice
Příjemné moderní pracovní prostředí
Finance Manager od 80.000Kč
Celosvětová společnost, která sídlí v Chomutově hledá možná právě Vás. Tak neváhejte a pojďte se pustit do něčeho co má smysl.
Náplň práce
- Budete se starat o měsíční a roční uzávěrky
- Pravidelně analyzovat výkon
- Analyzovat procesy finančního oddělení
- Spravovat data dle potřeb managementu
- Zpracovávat Cash Flow
- Koordinovat procesy finančního auditu a transferových cen
- Budete kontaktní osobou pro banky, auditory a pojišťovací instituce
- Řízení projektů bude také součást Vaší práce
- Zpracování faktur sem také patří
- Budete podpora implementace ERP systému
Co by Vám nemělo chybět:
- VŠ vzdělání ideálně ekonomického / finančního směru
- Praxe v oblasti účetnictví / financí / controllingu (min. 5 let)
- Znalosti účtování a kalkulace nákladů výrobku
- Znalost všeobecného účetnictví
- Znalost daní (transferových cen), DPH (české/německé)
- MS Office - nadstandardní znalost MS Excelu podmínkou
- Zkušenosti s vedením týmu
- AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou
Benefity:
- Roční odměny
- Vysoké platové ohodnocení
- 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
- Zajištěná doprava do práce
- Cafeterie - 6.000 bodů/rok (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví)
- Příspěvek na životní pojištění – 300 Kč/měsíc
- Osobní placené volno - dle odpracovaných let (až 5 dní)
- Peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení životního jubilea 50-ti let, ostatní jubilea – body cafeterie
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?