- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Are you just about to start your international career? Can you speak English and Czech or Slovak?
Our rapidly growing client based in Greece is looking to recruit new colleagues to join their teams in Customer Service or IT helpdesk. Their Recruitment process is very quick and they will even help you with the relocation, whenever you are from (this includes fully paid flight tickets, accommodation for the first two weeks and assistance in finding your new home and much more).
Customer Service: You would use your communication skills and be the main point of contact for customers from all around the world. You would manage their queries and issues (both via e-mail and phone).
IT Helpdesk: Among your main responsibilities will be to trouble-shoot various customer issues and to escalate them to relevant departments. You would use both your communication and organizational skills. Previous experience is welcomed but it is not essential.
If you are an energetic person with “I can do it” attitude, we are looking for you.
Would you like to hear more about your chance to move your career forward in this beautiful country? Apply now!
This position is suitable for EU citizens, or foreigners with a valid work permit in Greece, due to the requirement of immediate working availability.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.