- 100 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Co Vás čeká: podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů, úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta, návštěvy v psychiatrických nemocnicích, vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta, individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta, podpora klientů se závažným duševním onemocněním.
Co od Vás očekáváme: výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou, odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání, zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou, odolnost vůči psychické zátěži a stresu, empatii a vnímavost vůči potřebám klientů, schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a organizační schopnosti, profesionální a příjemné vystupování, důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů, ochota učit se novému a dále se vzdělávat, uživatelská znalost práce na počítači (MS Office).
Co Vám můžeme nabídnout: příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním, zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí, zajímavou, různorodou a smysluplnou práci, mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, práce na plný úvazek, 25 dnů dovolené na zotavenou , vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních, podporu externího supervizora. Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh), nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny, účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…).
Kde budete pracovat: Tyršova 8, Hodonín, terénní práce na Hodonínsku a Veselsku. Nástup možný ihned, případně dle dohody.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: e-mail přes . Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.