Vedoucí(ho) Odboru kancelář vedení města

Nový Jičín
26.600 – 61.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

z: 25.01.2023 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 01/2023 – vedoucí(ho) Odboru kancelář vedení města.

Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení, nalezne uchazeč na našich webových stránkách www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa.

Druh práce a její charakteristika:
výkon právních činností v jednotlivých oborech státní správy nebo samosprávy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech; organizace a koordinace výkonu agend na úseku řízení lidských zdrojů, právním, rady města a zastupitelstva města, komunikace a marketingu, sekretariátu vedení města; odpovědnost za činnost řízeného odboru, koordinace, kontrola a hodnocení podřízených zaměstnanců.

Další předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní věda na právnické fakultě v České republice,
" znalost legislativy vztahujících se ke koordinované a řízené práci,
" dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, aktivita, schopnost řešení problémů,
" výhodou:
o odborná praxe v činnostech zajišťovaných řízenými zaměstnanci,
o praxe ve vedoucí pozici min. 3 roky,
o absolvované vzdělávání v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC a kurzů, školení, seminářů či jiného dalšího vzdělávání z oblastí výše požadovaných činností,
o řidičské oprávnění skupiny B.

Vybraní uchazeči mohou být pozváni k ústnímu pohovoru a budou informováni prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonu.

Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení č. 01/2023 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 10.02.2023. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru kancelář vedení města JUDr. Dagmar Veličková, tel.: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT