z: 25.01.2023 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 01/2023 – vedoucí(ho) Odboru kancelář vedení města.
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení, nalezne uchazeč na našich webových stránkách www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa.
Druh práce a její charakteristika:
výkon právních činností v jednotlivých oborech státní správy nebo samosprávy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech; organizace a koordinace výkonu agend na úseku řízení lidských zdrojů, právním, rady města a zastupitelstva města, komunikace a marketingu, sekretariátu vedení města; odpovědnost za činnost řízeného odboru, koordinace, kontrola a hodnocení podřízených zaměstnanců.
Další předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní věda na právnické fakultě v České republice,
" znalost legislativy vztahujících se ke koordinované a řízené práci,
" dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, aktivita, schopnost řešení problémů,
" výhodou:
o odborná praxe v činnostech zajišťovaných řízenými zaměstnanci,
o praxe ve vedoucí pozici min. 3 roky,
o absolvované vzdělávání v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC a kurzů, školení, seminářů či jiného dalšího vzdělávání z oblastí výše požadovaných činností,
o řidičské oprávnění skupiny B.
Vybraní uchazeči mohou být pozváni k ústnímu pohovoru a budou informováni prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonu.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení č. 01/2023 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 10.02.2023. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru kancelář vedení města JUDr. Dagmar Veličková, tel.: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .



