Obchodní manager/ka junior exportního úseku

Zlín
26.600 – 30.000 Kč

Do našeho fajn kolektivu hledáme na pozici obchodního manažera exportního úseku samostatnou osobnost, která bude po obchodní stránce rozvíjet svěřené zahraniční regiony.

Náplň práce:

  • Čeká tě aktivní rozvíjení obchodních příležitostí v oboru zdravotnických prostředků a medicíny katastrof, cestování, prezentace firmy na veletrzích, zpracovávání obchodní agendy a zodpovědnost za prodejní výsledky.

Co od tebe očekáváme:
Samostatný a pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, výborná komunikace v jazyce anglickém (minimální úroveň B2), další jazyk výhodou, aktivní řidič. Velmi dobré prezentační dovednosti, práce na PC (Word, Excel, Power Point).

Co nabízíme:
Přátelský kolektiv, který ti bude oporou, možnost získání praxe na projektech, práci s velmi zajímavým produktem a cílovou skupinou, možnost dalšího kariérního růstu.

Sídlo firmy

EGO Zlín, spol. s r.o.
U Pekárny 438
763 14 Zlín

IČO: 46902473
Datová schránka: zni26dy
Další informace:
GPS: 49.264991487563,17.725107215817,
S-JTSK: -516422.56 -1161180.52, RUIAN: 24980323

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ARLES, s.r.o. | ARLES, s.r.o. | Fryšták Fryšták
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ARLES, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Analytik / analytička obchodu, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.