- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KO: Patrik Orel. Bližší informace o pozici získáte na uvedené emailové adrese nebo telefonním čísle zobrazit tel. číslo . Taktéž je možné se domluvit na osobním setkání a prohlídku sociálních služeb před samotným výběrovým řízením.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte elektronicky na email e-mail přes nejpozději do 30. 5. 2025. Vybraní zájemci budou průběžně kontaktováni a zváni na osobní setkání, které proběhne 10. 6. 2025
Jak si Vás představujeme:
•kvalifikace podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání)
•zralou a psychicky odolnou osobnost, schopnou práce s lidmi bez domova
•aktivní a tvořivý přístup, s chutí podporovat a motivovat uživatele služeb
•vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot
•být týmovým hráčem, ale být schopen pracovat i samostatně
•čistý trestní rejstřík
•řidičský průkaz skupiny B
Na pracovní pozici Vás čeká:
•rozmanitá sociální práce – poskytování sociálních služeb jak v místě pobočky, tak v bytech v běžné zástavbě a na ulici
•pracovní úvazek s rozložením mezi sociální služby: nízkoprahové denní centrum, terénní programy a noclehárna pro muže
•týmová, ale i samostatná práce v zaběhnutých sociálních službách s mnohaletou tradicí
Rádi nabídneme:
•plný úvazek 37,5 hod/týden
•5 týdnů dovolené
•stravenky v hodnotě 120 Kč na stravenkové kartě
•nástupní mzda 32 100 Kč s možností navýšení po zkušební době a pohyblivou složkou mzdy
•možnost dalšího vzdělávání, supervize
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?