- 28 500 – 33 440 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici vedoucí čerpací stanici. Jedná se o
pracovní pozici pouze na ranní směnu s předpokládaným nástupem od 10/2025, po domluvě možný i dřívější
nástup.
Vedoucí je zodpovědný za celkový chod čerpací stanice. Hlavní náplní práce je řízení a motivace svěřeného
týmu, abyste společně dosahovali plánovaných výsledků. Staráte se o bezchybný vzhled a čistotu čerpací
stanice. Máte na starosti vedení administrativy spojené s provozem čerpací stanice.
Požadujeme: zkušenosti z obchodu nebo vedení menšího týmu. Věříte, že motivovaný tým dokáže dosahovat
skvělých výsledků? Víte, že dobrá organizace je základem úspěšného provozu? Schopnost pečlivě spravovat
čerpací stanici a efektivně vést tým.
Další benefity: stravenkový paušál 100,–/den, SLEVA na pohonné hmoty po dobu pracovního poměru (až 4
Kč/l), Čerpací stanice jede v režimu 7/24 , garantujeme práci na HPP s jistotou stabilní a dlouhodobé
spolupráce, nástup možný IHNED. Pro více informací nás kontaktujte.
Zaměstnanecké výhody: Stabilní práce na HPP, pravidelné měsíční prémie, sleva na pohonné hmoty, atd.
Osobní registrace děláme s uchazeči o zaměstnání v
pracovní dny Pondělí – Pátek, v 10:00 hod a v 11:00 hod.
Na osobní registraci je důležité se předem objednat, dostavit se na dohodnutý termín a mít s sebou tyto
dokumenty: osobní doklad (O.P.nebo pas), kartičku
pojištěnce, potvrzení o zaměstnání (ZL), dosažené
vzdělání, certifikáty (zkoušky), zbylé dokumenty bychom
dle pracovní pozice upřesnili. Najdete nás na adrese
FUTURA AM s.r.o., Nádražní 436/24, 301 00 Plzeň,
(naproti Okresnímu soudu u hlavního vlakového nádraží)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?