- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici vedoucí čerpací stanici. Jedná se o
pracovní pozici pouze na ranní směnu s předpokládaným nástupem od 10/2025, po domluvě možný i dřívější
nástup.
Vedoucí je zodpovědný za celkový chod čerpací stanice. Hlavní náplní práce je řízení a motivace svěřeného
týmu, abyste společně dosahovali plánovaných výsledků. Staráte se o bezchybný vzhled a čistotu čerpací
stanice. Máte na starosti vedení administrativy spojené s provozem čerpací stanice.
Požadujeme: zkušenosti z obchodu nebo vedení menšího týmu. Věříte, že motivovaný tým dokáže dosahovat
skvělých výsledků? Víte, že dobrá organizace je základem úspěšného provozu? Schopnost pečlivě spravovat
čerpací stanici a efektivně vést tým.
Další benefity: stravenkový paušál 100,–/den, SLEVA na pohonné hmoty po dobu pracovního poměru (až 4
Kč/l), Čerpací stanice jede v režimu 7/24 , garantujeme práci na HPP s jistotou stabilní a dlouhodobé
spolupráce, nástup možný IHNED. Pro více informací nás kontaktujte.
Zaměstnanecké výhody: Stabilní práce na HPP, pravidelné měsíční prémie, sleva na pohonné hmoty, atd.
Osobní registrace děláme s uchazeči o zaměstnání v
pracovní dny Pondělí – Pátek, v 10:00 hod a v 11:00 hod.
Na osobní registraci je důležité se předem objednat, dostavit se na dohodnutý termín a mít s sebou tyto
dokumenty: osobní doklad (O.P.nebo pas), kartičku
pojištěnce, potvrzení o zaměstnání (ZL), dosažené
vzdělání, certifikáty (zkoušky), zbylé dokumenty bychom
dle pracovní pozice upřesnili. Najdete nás na adrese
FUTURA AM s.r.o., Nádražní 436/24, 301 00 Plzeň,
(naproti Okresnímu soudu u hlavního vlakového nádraží)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.