Referent/ka nákupu

Hodonín
25.000 – 30.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Co Vás u nás čeká a nemine? Komunikace s dodavateli v ČR a zahraničí na denní bázi. Vytváření a příjem objednávek v interním systému, kontrola jejich správnosti. Urgence nedodaného zboží, řešení nesrovnalostí v dodávkách zboží. Kontrola materiálu na skladě, redukce s ohledem na optimalizaci a efektivitu. Zakládání nových položek v systému a jejich aktualizace. Kontrola dat a navrhování korekcí v systému podle potřeb a požadavků. Kontrola a evidence nákladů.
Jak si Vás představujeme? Dokážete plynule mluvit anglicky Jste organizovaný/á, a máte ve věcech pořádek, umíte si v práci stanovit priority. Počítače a interní systémy považujete za skvělého pomocníka. V komunikaci s dodavateli jste jednička. Baví vás učit se novým věcem. Jste pohodář/ka, který/á rád/a pracuje v týmu. Předchozí zkušenost v nákupu je výhodou, ne však nutnou podmínkou.
A co za Vaši výbornou práci dostanete? 13. plat. Poukázky Flexi Pass (1× za 3 měsíce). Krásná odpočinková zóna s ovocem a cukrovinkami. Příjemné venkovní prostředí. Dotovaná strava – můžete si vybrat z 5-ti jídel (cena: 30,– Kč). Práce v čistém klidném prostředí a v dobrém kolektivu. 4 týdny dovolené + 3 dny placeného volna navíc, tzv. sick days. Pevná pracovní doba (7:00 – 15:30). Drobná pozornost k pracovním a životním výročím. Firemní akce.
Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo od 7:00 do 15:30 hod, na mail: e-mail přes odpovědní formulář

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT