- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
kontakt – Kalina Jakub, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis.
Specialista/ka pro telefonickou komunikaci s klienty
Co bude Vaším úkolem:
Aktivně kontaktovat klienty z naší interní databáze, kteří již dříve projevili zájem o úvěr nebo půjčku
Zjišťovat jejich aktuální potřeby a předávat informace obchodnímu oddělení
Pracovat s CRM systémem (evidence hovorů, poznámky o průběhu jednání)
Spolupracovat s týmem obchodníků a podílet se na celkovém úspěchu společnosti
Ohodnocení:
Možnost se dostat i přes 100tis měsičně.
? Koho hledáme:
Máte příjemný hlasový projev a umíte se profesionálně vyjadřovat
Nebojíte se komunikace po telefonu a zvládnete odmítnutí s úsměvem
Jste spolehliví, dochvilní a trpěliví
Umíte pracovat s počítačem (Word, Excel, e-mail, CRM výhodou)
Máte chuť učit se a být součástí stabilního týmu
?? Jak se přihlásit:
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na vás!
zam. výhody – Bonusy/prémie, notebook, mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, sickdays, firemní akce, Multisport karta
Union Credit Group s.r.o.
Ludvíkova 1351/16
716 00 Ostrava
IČO: 09194274
Datová schránka: v8v793s
Další informace:
GPS: 49.809151641068,18.340932694421,
S-JTSK: -466668.92 -1104845.93,
RUIAN: 25656716
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.