Referent majetkové správy - právník ( m/ž )

Jihlava
do 33.280 Kč

Obecně
o místo výkonu: Jihlava
o pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou po zapracování), 4 měsíce zkušební doba; v případě předchozí praxe v obdobné pozici u jiné organizační složky státu možná i doba neurčitá

Náplň práce:

  • o řešení smluvních vztahů – zaměření na majetkové právo a hospodaření organizační složky státu
  • o vymáhání pohledávek, exekuce, insolvence, náhrady škod
  • o správní řízení
  • o zastupování organizace při jednání se soudy a jinými orgány

Platové podmínky a další benefity
o platová třída 11 – Příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe)
o zvláštní příplatek 2.500,– Kč
o osobní ohodnocení po zapracování
o možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
o jednosměnný provoz
o řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna

Požadujeme:

  • o magisterské vzdělání v oboru Právo a Právní věda
  • o orientace v oblasti občanského práva a pracovního práva
  • o orientace v právní úpravě činnosti organizační složky státu
  • o analytické schopnosti a schopnost systémového myšlení
  • o samostatnost, komunikativnost a organizační schopnosti, iniciativa a flexibilita
  • o vysoký stupeň osobní odpovědnosti, spolehlivosti a pečlivosti
  • o schopnost práce v kolektivu
  • o ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech
  • o bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)

Výhodou
o uživatelská znalost práce na PC nejméně v rozsahu MS Office nebo obdobném
o řidičský průkaz skupiny B s praxí v řízení, schopnost pracovat s cizojazyčným textem

Další informace
o pružná pracovní doba pondělí až pátek
o termín pro zaslání životopisu: průběžně do 30.11.2025
o možnost nástupu: dle dohody , součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
o možnost přijetí do služebního poměru příslušníka bezpečnostního sboru

Další výhody:
o fond kulturních a sociálních potřeb – příspěvky na penzijní připojištění, rekreaci…
o možnost využití rekreačního zařízení zařízení krajského ředitelství
o možnost využití posilovny v areálu krajského ředitelství

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes odpovědní formulář .

Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost na dobu neurčitou kulturní na dobu určitou