- 43 000 – 53 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Naše společnost je světovou jedničkou ve výrobě papírových obalů. S ročním obratem vyšším než 8,1 miliard Euro a více než 45.000 zaměstnanci operujeme ve 32 zemích na dvou kontinentech. Naše společnost je v ČR organizovaná do 6 závodů s lokální i mezinárodní klientelou. Máme zázemí nadnárodní společnosti (tréninkové programy, možnost práce v zahraničí), ale také velmi průhlednou lokální strukturu, silně orientovanou na výsledek.
-Budete mít na starost zajištění plynulosti výroby a chodu strojů
-Budete se podílet na plánování a vedení samotné údržby strojů a dalších zařízení
-Optimalizovat provozní proces
-Spravovat a optimalizovat sklad náhradních dílů
-Řešení nestandardních situací ve výrobě a s tím související diagnostika a vyhodnocení poruch zařízení a jejich vyřešení
-Jako zástupce vedoucího údržby povedete až 8 lidí
-SŠ/VŠ technického směru
-Praxe v technickém úseku / údržbě min. 5 let
-Zkušenosti se správou budovy, se správou skladu náhradních dílů (znalost SAP výhodou)
-Zkušenosti se systémem preventivních údržeb strojů (znalost systémů S5/S7 výhodou)
-Komunikativni znalost AJ (výhodou NJ)
-Proaktivní, komunikativní a týmově orientovaná osobnost
-Řidičský průkaz skupiny B výhodou)
- Dovolená 25 dnů
- Závodní stravování
- Odměna za odpracovaná léta každých 5 let
- Firemní doprava nebo příspěvek na dopravu dle místa bydliště (250,- až 1200,-/ měsíc)
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 %
- Zdarma očkování proti chřipce
- Firemní akce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?