- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro naše oddělení nákupu hledáme inženýra dodavatelské kvality, který má zkušenosti s kvalitou ve výrobní společnosti.
Máte zájem o práci a chcete pracovat v mezinárodním týmu? - Spolu se zbytkem inženýrského týmu budete úzce spolupracovat na rozvoji kvality dodavatelské základny.
Ideální kandidát by měl být schopen nastavit správné procesy a vytvořit vhodné partnerství s dodavateli a dalšími odděleními.
Co budete mít na starost:
• Budovat dodavatelskou základnu a multifunkční manažerské týmy dodavatelů v ČR
• Rozvíjet postupy dodavatelského managementu
• Vytvářet partnerství s novými dodavateli
• Definovat správné procesy kvality vztahující se k dodavatelům při vývoji produktů
• Vytvářet osvědčené postupy a sdílet znalosti se svými kolegy
Co by Vám nemělo chybět:
• Technické zázemí
• Silné komunikační schopnosti (také v angličtině); měli byste být schopni dosáhnout dohody win-win s dodavateli i našimi interními vývojovými týmy
• Proaktivní, motivovaný a otevřený týmový hráč, který efektivně působí v mezinárodních skupinách
• Zkušenosti s řízením kvality
• Znalost techniky pro dodavatelské audity a nástrojů kvality
Proč si máte vybrat právě nás:
• Příležitost být součástí mezinárodních projektů v rostoucí společnosti
• Smysluplná práce
• Kooperativní podniková kultura plná lásky a vášně pro zvuk
• Atraktivní pracovní podmínky (flexibilní pracovní doba, příspěvek na důchod, stravování a volný čas, nastavitelné stoly, příležitostný home office, 25 dní dovolené atd.)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.