- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro společnost zabývající se servisem spotřební elektroniky významných světových výrobců, hledáme nové kolegy do týmu logistiky.
Díky kvalitě svých služeb a na základě proaktivního přístupu k zákazníkům se společnost PEGATRON zařadila mezi TOP IT společnosti na trhu. Stejným způsobem přistupují i ke svým zaměstnancům. V rámci práce v PEGATRONu dostanete možnost rozvinout své nadání, ale i nastartovat kariéru.
Co Vás čeká?
Klasické skladnické práce jako příjem a výdej zpoží, jejich evidence a kontrola skladových zásob. Zároveň předpokládáme, že budete schopni reportovat současný stav Vašemu nadřízenému či dalším kolegům.
Proto je hlavním předpokladem Vaše spolehlivost, zodpovědnost a též administrativní schopnosti, jako například práce s MS Office (Excel). Pokud tedy již máte zkušenosti s obdobnou pozicí, jste ta pravá či ten pravý, koho hledáme!
Můžeme Vám nabídnou řadu výhod:
- dlouhodobou a stabilní práci s pravidelnou mzdou s příplatky až 17 500 Kč měsícně
- příspěvek na závodní stravování
- skvělou dostupnost do práce, díky čemuž ušetříte spoustu času
- čisté a tiché pracovní prostředí v moderní výrobní hale
- šikovným kolegům můžeme slíbit možnost kariérního růstu v rámci firmy
Tak na nic nečekejte a udělejte krok vstříc nové kariéře!
Kontaktovat nás můžete telefonicky: zobrazit tel. číslo , odpovědním formulářem, či se s životopisem zastavte na naší pobočce.
Těšíme se na spolupráci!
ManpowerGroup - podpora pro Váš profesní a kariérní úspěch.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?