- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro společnost zabývající se servisem spotřební elektroniky významných světových výrobců, hledáme nové kolegy do týmu logistiky.
Díky kvalitě svých služeb a na základě proaktivního přístupu k zákazníkům se společnost PEGATRON zařadila mezi TOP IT společnosti na trhu. Stejným způsobem přistupují i ke svým zaměstnancům. V rámci práce v PEGATRONu dostanete možnost rozvinout své nadání, ale i nastartovat kariéru.
Co Vás čeká?
Klasické skladnické práce jako příjem a výdej zpoží, jejich evidence a kontrola skladových zásob. Zároveň předpokládáme, že budete schopni reportovat současný stav Vašemu nadřízenému či dalším kolegům.
Proto je hlavním předpokladem Vaše spolehlivost, zodpovědnost a též administrativní schopnosti, jako například práce s MS Office (Excel). Pokud tedy již máte zkušenosti s obdobnou pozicí, jste ta pravá či ten pravý, koho hledáme!
Můžeme Vám nabídnou řadu výhod:
- dlouhodobou a stabilní práci s pravidelnou mzdou s příplatky až 17 500 Kč měsícně
- příspěvek na závodní stravování
- skvělou dostupnost do práce, díky čemuž ušetříte spoustu času
- čisté a tiché pracovní prostředí v moderní výrobní hale
- šikovným kolegům můžeme slíbit možnost kariérního růstu v rámci firmy
Tak na nic nečekejte a udělejte krok vstříc nové kariéře!
Kontaktovat nás můžete telefonicky: zobrazit tel. číslo , odpovědním formulářem, či se s životopisem zastavte na naší pobočce.
Těšíme se na spolupráci!
ManpowerGroup - podpora pro Váš profesní a kariérní úspěch.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.