- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
Zajištění výroby a příprava výroby dle požadavků zákazníků, koordinace výroby a příprava materiálu v rámci norem, plánování a řízení každodenní výrobní činnosti, spolupráce při stanovení výrobních pokynů a kontrolních o aktualizace dat výroby ve firemním informačním systému, zajištění dílenského plánování výroby (prostřednictvím pracovníka plánování), organizace, monitorování a vyhodnocování procesů výroby v návaznosti na další firemní systémy a procesy, Zajištění dohledu nad dodržováním bezpečnosti práce, ochrany zdraví zaměstnanců a ochrany životního prostředí.Spolupráce při provádění pravidelných inventur ve výrobě. Spolupráce při zavádění nových moderních technologií a při realizaci nových projektů. Zavádění prvků štíhlého řízení výroby a interní logistiky. Sestavování návrhu plánu investic za úsek výroby. Sestavování plánu školení pro své podřízené. Vykonávání služebních a pracovních cest dle potřeb zaměstnavatele. Zajištění komunikace s personálními agenturami, určování počtu potřebných agenturních pracovníků.
Nabídka:
Velice zajímavé finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity, možnost dalšího vzdělávání a osobnostního rozvoje, účast na firemních akcích, atd…
Pracoviště: Pardubický kraj

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.