Požadavky:
- M/Ž, SŠ/VŠ, min. 5 let na obdobné pozici ve výrobní společnosti!!, komunikativní znalost AJ podmínkou, výborná znalost práce na PC (zkušenosti v modulech personalistiky výhodou)
- dobrá orientace v Zákoníku práce
- znalost personálních činností od zahájení po ukončení pracovního poměru
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- ŘP sk. „B“
Popis:
- Plánování vzdělávání a rozvoje zaměstnanců + jeho organizace
- Recruitment středního a vyššího managementu
- Personální administrativa (příprava smluv, dohod, popisu pozic …)
- Příprava podkladů pro externí mzdovou účtárnu
- Příprava a revize personálních směrnic
- Spolupráce s BOZP
- Reporting
- Pracovně-právní poradenství
- Vstupní školení, organizace lékařských prohlídek, adaptace nových zaměstnanců, …
- Zodpovědnost za nastavování HR procesů ve společnosti
- problematika GDPR – vlastní systém v AJ jazyce v rámci mezinárodní skupiny
Nabídka:
- práce ve výrobní společnosti o velikosti nad 100 zaměstnanců
- finanční ohodnocení dohodou cca 50tis. Kč
- přátelský kolektiv
- velmi zajímavá perspektiva kariérního růstu v rámci mezinárodní skupiny
Pracoviště: okr. Hradec Králové