- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Rozhodol/a si sa, že toto leto už nechceš stráviť doma? Letná sezóna sa už oficiálne začala a v prímorských Aténach na Teba čaká voľné miesto ako koordinátor starostlivosti o zákazníkov.
Svoju kariéru odštartuješ v celosvetovo známej medzinárodnej spoločnosti. S vycestovaním si nemusíš robiť žiadne starosti, pretože tieto náklady za Teba uhradí spoločnosť. Ak máš kamarátov, či priateľa/priateľku, ktorí by mali o takúto ponuku tiež záujem, prihlásiť sa a vycestovať môžete spolu.
Okrem toho budete môcť využívať i ďalšie nadštandardné benefity.
Tvojou hlavnou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov v rámci projektu, ktorý Ti bude pridelený. Tieto projekty spoločnosť zastrešuje pre naozaj zaujímavé značky, ako Pandora, Microsoft, Canon, Netflix, Volkswagen, Audi a iné. Preto hľadáme niekoho, kto rád komunikuje a má proklientský prístup. Komunikácia so zákazníkmi prebieha cez pasívnu infolinku v slovenskom jazyku.
Táto ponuka Ti môže priniesť rozmanité skúsenosti nielen v pracovnej oblasti, ale i rozšíriť obzory v Tvojom osobnom živote. Spoznáš veľa nových ľudí rôznych národností a pritom sa v Grécku určite nebudeš cítiť sám. Komunita Slovákov a Čechov sa tam veľmi rýchlo rozrastá.
Pracovať v Grécku v tejto spoločnosti je nepochybne spojenie príjemneho s užitočným.
Ak chceš vedieť viac a zaujalo Ťa prvých pár riadkov, určite čítaj ďalej.
Tak nečakaj už ani o sekundu dlhšie a pošli nám Tvoje CV v anglickom jazyku!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?