- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Právě teď hledáme obchodního zástupce ve vaší lokalitě. Na navolávání schůzek ale zapomeňte. Agendu budete mít úhledně připravenou a zajištěnou. Jestli máte obchodního ducha a chcete pracovat pro jedničku na trhu v oblastí energií, tak nám o sobě dejte vědět!
Ve svěřené lokalitě, vašem okrese nebo jeho části, budete uzavírat již předem domluvené smlouvy se zákazníky a pomáhat jim v oblasti energií. Schůzky pro vás navolá náš tým, vy se tak můžete soustředit jen na obchod samotný.
Obchodní duch, reprezentativní vystupování a komunikativnost jsou výborným základem.
Pár věcí navíc je ale přesto potřeba:
- SŠ vzdělání s maturitou
- ŘP sk. B (aktivní řidič) a nejlépe vlastní vůz (na provoz přispějeme)
- živnostenský list (nebo ochota si ho založit)
- čistý trestní rejstřík
Už podnikáte? Pokud nezastupujete jinou energetickou společnost, není to žádný problém
Kromě nadstandardního finančního ohodnocení (ti nejlepší si vydělají až 80 000 Kč/měs.) vám nabízíme také plnou podporu, díky které se můžete soustředit jen na schůzky s klienty. Poskytneme vám veškeré technické vybavení (telefon, notebook, tiskárna) a zajistíme vám plný diář schůzek, které zajistí vaši kolegové.
Neváhejte a připojte se k našemu týmu!
Stačí se nám ozvat jednoduše prostřednictvím odpovědního tlačítka níže, zavolat na zobrazit tel. číslo nebo zaslat Váš životopis na e-mail e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?