- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro nadnárodní společnost s výrobním závodem v Kolíně hledám kandidáta/kandidátku na pozici Commodity Manager!
Budete pracovat v příjemném přátelském prostředí přímo v Kolíně, ve stabilní společnosti s velmi nízkou fluktuací. Součástí Vaší práce budou rovněž služební cesty po Evropě – důležitá je tedy Vaše ochota cestovat a také schopnost komunikace v anglickém jazyce.
Splňujete tyto požadavky, máte zkušenosti v oblasti nákupu či materiálového plánování a líbí se vám následující náplň práce? Pak neváhejte a zašlete mi svůj životopis!
Náplň práce:
- vedení jednání s novými i stávajícími dodavateli
- zajištění dodávek svěřené komodity pro všechny závody společnosti - jednání o množství, cenách, termínech dodání...
- denní komunikace v AJ – komunikace se zahraničními kolegy, dodavateli, nadřízeným
- optimalizace procesů v toku materiálu, minimalizace skladových zásob
- spolupráce napříč odděleními (nákup, výroba, inženýring)
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomie, obchod, technické)
- dobrá znalost práce s PC
- komunikativní znalost AJ – i na pohovoru si spolu popovídáme i v AJ
- praxi na obdobné pozici (nákup, materiál)
- organizační a analytické schopnosti, schopnost zvládat stres a ochotu cestovat
- velmi dobré pracovní podmínky
- automobil i k soukromým účelům
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní benefity - Cafeteria
- moderní kanceláře, parkování v areálu firmy
Nástup dle dohody!
Místo výkonu práce: Kolín

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.