Facility manažer/ka - Frenštát pod Radhoštěm

Nový Jičín

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Řízení odborných a technologických postupů prací všech integrovaných facility služeb (Technická Správa Budov, Úklidové služby, Security, ostatní podpůrné služby)
  • Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektech zákazníka, v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
  • Dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
  • Provádění kontrol kvality poskytovaných služeb podle Smlouvy s klientem
  • Spolupráce na interním auditu zakázek a dohled nad realizací případných nápravných opatření
  • Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS,QMS atd.
  • Spolupráce na přípravě rozpočtu a zodpovědnost za jeho plnění
  • Kontrola měsíčních ekonomických výsledků, zodpovědnost za plán a realizaci nápravných opatření v případě nenaplnění rozpočtu
  • Schvalování objednávek a kontrola dodržování technologické kázně (objednáváno u určených dodavatelů)
  • Řešení žádostí, případně stížností, zákazníka nebo zaměstnance
  • Zodpovědnost za hodnocení spokojenosti zákazníka a nastavení akčních plánů pro další zlepšování
  • Nástup duben 2016

Požadujeme:

  • VŠ technického směru nebo SŠ s praxí min. 3 roky
  • Praxi a orientaci v problematice všech segmentů Facility Services (Technická Správa Budov, Úklidové služby, Security, ostatní podpůrné služby) min. 5 let
  • Zkušenost s řízením zakázek v průmyslu výhodou
  • Praktickou zkušenost s vedením lidí, komunikativnost a asertivitu
  • Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
  • Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
  • Schopnost týmová spolupráce a zvládání stresu
  • Znalost cizího jazyka výhodou
  • Dobrou znalost práce s MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Samostatnou, odpovědnou pozici
  • Zázemí ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Stravenky
  • Služební vůz, PC a telefon

Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis s motivačním dopisem přes odpovědní formulář.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit nabídka security měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT