- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, českou stavebně-strojírenskou společnost, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Výkonný obchodní ředitel.
Hledáme kandidáta, který má výbornou němčinu, zkušenosti s obchodem ze strojírenství či stavebnictví a v ideálním případě má zkušenosti s jednáním s německými zákazníky.
Vaším úkolem bude obchodní řízení společnosti s obratem přes 270 milionů CZK, která působí na českém a německém trhu v oblasti stavebnictví. Budete vyhledávat nové strategické obchodní partnery, udržovat vztahy s Key Account klienty a budete řídit a vést obchodní tým o 12 členech. Reportovat budete přímo majiteli společnosti.
Centrála společnosti je v Praze, výrobní závody společností jsou na Jesenicku. Klient vyžaduje přítomnost obchodního ředitele na Jesenicku alespoň na 2-3 dny v týdnu.
Hledáme kandidáta, který má alespoň 5 let manažerských zkušenosti z oblasti stavebnictví či strojírenství, s vedením obchodního týmu a ideálně i s obchodováním na německém trhu. Nezbytná je pak výborná znalost němčiny.
- mzda 80.000 Kč + bonusy
- diety a cestovní náhrady
- stravenky
- služební mobil a počítač
- služební auto pro osobní účely
- smlouvu na dobu neurčitou
- v případě zájmu pronájem krásného bytu 3+1 ve zrekonstruované vile blízko výrobních závodů za náklady spojené s energiemi
Našli jste nabídku, která Vás zaujala? Těším se na Váš životopis nebo můžete přijít na naši pobočku na Horním náměstí 7 v Olomouci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?